Nieuws|Technologie
De digitale Helpdesk van Get Interactive
Stel je Support vragen via onze nieuwe Helpdesk
Wij doen er alles aan je in deze tijd extra gemak, support en service te bieden. Zodat je vanaf je werkplek, maar ook vanuit huis gemakkelijk kunt werken en ons gewoon om support kunt blijven vragen. Daarom bieden wij nu de mogelijkheid om vragen via ons Service Desk portaal aan te leveren.
We blijven je helpen
Wij zijn hier om jou te helpen – of je nu technische of functionele ondersteuning nodig hebt, kom in contact en wij brengen je weer snel back on track.
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen:
- Registreer jouw ticket in ons Support Portal (hiervoor ontvang je automatisch een uitnodiging)
- Stuur een e-mail naar onze helpdesk via onderstaand formulier
- Bel voor dringende zaken: 030 – 60 808 48
We zijn enthousiast over wat we hebben ontwikkeld en wat we creëren. We blijven je zo veel mogelijk helpen om dergelijke “BackOffice lasten” om te zetten in zakelijke kansen. En we blijven vol overtuiging doorgaan om jou het digitale voordeel te bieden die je als gewaarde klant van ons gewend bent.
We zien je support aanvragen graag binnenkomen via het nieuwe platform!
Whitepaper
Is headless de juiste keuze voor jouw organisatie?
In deze whitepaper:
- Wat is een Headless CMS?
- Verschillen tussen Traditioneel en een Headless
- De voor- en nadelen op een rijtje
- Een handig keuzehulp-diagram
Wij doen er alles aan je in deze tijd extra gemak, support en service te bieden. Zodat je vanaf je werkplek, maar ook vanuit huis gemakkelijk kunt werken en ons gewoon om support kunt blijven vragen. Daarom bieden wij nu de mogelijkheid om vragen via ons Service Desk portaal aan te leveren.
Meer weten?
Heb je vragen of wil je meer weten? We staan je graag te woord! Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.